Help Center
Nederlands
English
Français
Terug naar de website
English
Français
Auto kopen
Auto kopen
Eigenschappen van de auto's
Auto's reserveren
Prijzen
Financiering en leasing
Na de aankoop
Onderhoud & service
Onderhoud & extra diensten
Terug naar start
Help Center
Auto kopen
Auto kopen
Eigenschappen van de auto's
Auto's reserveren
Prijzen
Financiering en leasing
Na de aankoop
Onderhoud & service
Onderhoud & extra diensten
Auto kopen
Eigenschappen van de auto's
Wat is een daginschrijving?
Auto's reserveren
Ik heb een auto gereserveerd, maar zie hem "verkocht" staan op de website, wat nu?
Ik heb een auto gereserveerd, maar zie hem niet meer op de website, wat nu?
Waarom moet ik betalen voor een reservering?
Prijzen
Wat als er een plaatje met “prijs nog te bepalen” op een auto in de Cardoenvestiging staat?
Krijg ik als diplomaat extra korting?
Past Cardoen het lager btw-tarief voor personen met een handicap toe?
Financiering en leasing
Is het mogelijk dat ik financiering of leasing via mijn eigen bank regel?
Mag ik cash betalen voor mijn auto?
Kan ik Cardoen Lease of financiering gebruiken als ik op de zwarte lijst sta?
Over hoeveel maanden loopt een afbetaling?
Kan ik mijn Cardoen Lease contract aanpassen?
Kan ik mijn Cardoen Lease contract vroeger opzeggen?
Kan ik de duur van mijn lopende autofinanciering veranderen?
Kan ik lenen als ik nog een openstaande lening heb op mijn vorige auto?
Wat als ik een ongeval met total loss heb en mijn auto is nog niet afbetaald?
Meer weergeven
Na de aankoop
Kan mijn auto in een andere vestiging geleverd worden?